Tento výnimočný stroj, ktorý vyzerá ako z filmu Mad Max, je dielom britskej spoločnosti Longline. Tá pred prvou vojnou v Perzskom zálive dostala od britského ministerstva obrany za úlohu vyrobiť rýchle, ľahké útočné vozidlo (LSV) pre jednotky SAS (britské „komando“ Special Air Force), ktoré bude nasadené v púštnom teréne. Longline neskôr prevzala spoločnosť Ricardo, preto je modelové označenie buginy trochu komplikované – Longline/Ricardo MkII Light Strike Vehicle. MkII značí druhý z troch vyrobených variantov líšiacich sa hlavne pohonom a agregátom.
Dvojsedadlová bugina má trubkový rám a ochrannú klietku. Niektoré komponenty pochádzajú od Volkswagenu, predovšetkým 1,9-litrový vodou chladený štvorvalec, ktorý sa využíval v Transporteri. V ráme sú zabudované aj závesné body umožňujúce prepravu buginy vrtuľníkom v prípade potreby.
Originál MkI bol predokolka, MkII, ktorý je aj predmetom dražby, mal pohon 4×4 a MkIII mal namiesto benzínového agregátu naftový motor od Volkswagenu. Na buginu bolo možné namontovať guľomet, granátomet alebo protitankový raketový systém MILAN (Missile d'Infanterie Léger Antichar).
Z verzie MkII bolo vyrobených len 6 kusov, dodnes sa zachovalo 5, takže ide o naozaj raritný stroj. Podrobnosti o nasadení buginy sú stále dôverné, no zúčastnila sa vojny v Perzskom zálive. Vo Veľkej Británii je dokonca homologovaná pre jazdenie po bežných cestách.
Buginu predáva aukčný dom Bonhams. Aukcia sa uskutoční už o niekoľko dní (14. júla) na legendárnom Festivale rýchlosti v Goodwoode. Podľa odhadov by sa mala predať za 28– až 30-tisíc libier. To je v prepočte približne 33– až 35-tisíc eur.