Upravená Octavia je určená predovšetkým pre preteky v šprintoch, má však aj pridelené rumunské evidenčné čísla, vďaka ktorým sa môže objaviť aj v bežnej premávke. Jej najväčšou zaujímavosťou je prítomnosť druhého motora nad zadnou nápravou. Ide o rovnaký agregát 2.0 TSI, aký je aj vpredu, obidva sú však výrazne upravené a v najnovšej špecifikácii dosahujú spoločný výstupný výkon až 1000 k. Obidva motory majú vlastný chladiaci okruh, prepĺňanie obrovským turbodúchadlom Garrett, sanie a dokonca aj spojku s prevodovkou. Sú to vlastne dve na sebe nezávislé pohonné jednotky, pričom každá z nich poháňa vlastnú nápravu.

Pri autách tohto typu nie je max. rýchlosť určujúcim faktorom, omnoho dôležitejšia je trakcia a zrýchlenie z 0 na 100 km/h. Octavia RS BiMoto ju zvládne za neuveriteľných 2,5 s.

