Frankfurtský koncept 2&4 má základ v dizajnérskej súťaži Global Design Project. Je víťazom z osemdesiatich prihlásených ideových návrhov, a tak sa na rozdiel od ostatných dočkal realizácie. Všetko sa to točí okolo mobility. Honda je totiž jedným z najväčších výrobcov motorov na svete. Ročne ich dodá na trh viac ako 28 miliónov, či už ide o agregáty pre autá, alebo motorky. A presne to chce 2&4 vyjadriť. Je krížencom, ktorý stiera rozdiely medzi jednou a dvoma stopami. Kolies má síce štyri, ale tým ostatným príliš auto nepripomína.
Ak sa vám zdá britský Ariel Atom či rakúske KTM X-Bow extrémom, tak si môžete byť istí, že Projekt 2&4 je v otázke sparťanstva ešte radikálnejší. „Oholený“ je doslova na kosť. Za vzor si vzal dobovú formulu 1, presnejšie Hondu RA271 z roku 1965, čomu zodpovedá aj farebný červeno-biely koncept. Lenže aj formula má karosériu. Honda 2&4 nie. V podstate ide o akúsi „motokáru“ , kde jazdca nechráni ani len rám. Sedí na sedačke uchytenej na „chrbtici“ skeletu a pred sebou má iba volant a transparentný prístrojový štít, na ktorý sa premietajú údaje z projektora.
Brutálne ľahký hybrid auta a motorky poháňa motocyklový vidlicový 4-valec RC213V z MotoGP upravený pre potreby cestnej premávky. Aj tak dáva z litra objemu 215 koní (175 kW) a 118 Nm. Pochopiteľne, oba parametre sú situované extrémne vysoko. Výkon vrcholí pri 13 000 a krútiaci moment pri 10 500 otáčkach za minútu. Výkonové charakteristiky spracúva 6-stupňová dvojspojková prevodovka a posiela ich na zadné kolesá. Čo to robí s károu dlhou len 304 mm a hmotnosťou 531 kg, si len ťažko prestaviť.
Dynamické parametre síce Honda nezverejnila, ale výkonová hmotnosť 2,46 kg na konskú silu hovorí sama za seba. Zrýchlenie na stovku za tri sekundy by nemalo byť problém. A to sú údaje typické skôr pre hyperšporty alebo superbajky. Pochopiteľne, na výrobné linky sa toto čudo nechystá. Len pripomína všestrannosť Hondy a jej motocyklové korene. Veď jej prvé osobné automobily ako S500, S600 či S800 boli poháňané práve motormi z motocyklov.