Priznal tiež, že bolo chybou urobiť z ELR veľmi luxusné kupé, ktoré nemá veľa šancí nájsť si dostatočný počet zákazníkov. Chybou bola aj cena. V porovnaní s materskými modelmi od Chevroletu a Opla, bolo totiž bohato zariadené kupé dvojnásobne drahšie. Stálo takmer 68 000 dolárov, čím sa nebezpečne priblížilo omnoho výkonnejšej a praktickejšej Tesle S. To sa síce Cadillac snažil zachrániť na jar znížením ceny o 10 000 dolárov, no bez efektu. Na druhej strane však Cadillac potvrdil, že s predajom ELR bude pokračovať, pretože deklaruje progres značky.
Vzhľadom na objem produkcie luxusných áut s veľkoobjemovými spaľovacími motormi bude i tak potrebovať vyvážiť flotilové emisie práve ekologickými modelmi. Či to však budú v budúcnosti opäť elektromobily s predĺženým dojazdom, je otázne. Podľa Ellinghausa vzniknú nové ekologické autá Cadillacu zo sériových modelov. Pôjde najmä o plug-in hybridy. „ Väčšina, hlavne ľudia mimo mesta, bude potrebovať dlhší dojazd a pre nich budú plug-in hybridy lepšie riešenie ako elektromobily s prídavným spaľovacím motorom“. Automobilka plánuje vyvinúť plug-in hybridné verzie z prakticky všetkých budúcich modelov. Kým Chevrolet Volt už dostal vlani nástupcu, zdá sa, že v prípade Cadillacu ELR to tak už teda nebude.