Američania teda o týchto značkách už nemajú veľké povedomie. Výnimkou je možno Peugeot, ktorý má niekoľko víťazstiev v najslávnejšom americkom závode do vrchu v Pikes Peak, a jeho kabriolet 403 z rokov 1956 až 1961 zas preslávil filmový detektív Columbo. PSA sa však na nostalgiu spoliehať nebude. Peugeot a Citroën preto nemajú byť prvými vyslancami za veľkou mlákou. Cestu im má vydláždiť nová prémiová značka DS, ktorá počíta s tým, že do roku 2020 pribudne v jej portfóliu šesť úplne nových modelov.
Tie by už mali spĺňať nové celosvetové emisné a bezpečnostné predpisy. I tak má tento plán niekoľko kritických miest. PSA nemá v USA distribučnú sieť, i keď napríklad Peugeot zavrel svoju kanceláriu v Detroite len pred troma rokmi, a tiež mu chýba fabrika. Dovoz vozidiel do USA by sa totiž prejavil vo vyšších nákladoch a následne by sa premietol do cien vozidiel, čím by stratili konkurencieschopnosť. Tavares bude preto iste opatrný a celý proces sa nebude snažiť urýchliť. Viac by o novom expanznom pláne mal prezradiť 5. apríla. Okrem USA sa však šušká aj o ďalších nových trhoch, napríklad o Iráne.