Má dostať úplne novú platformu, čo znamená, že nepôjde o súrodenca modelového radu 911, ale o solitér vyrobený z mixu hliníka, titánu, karbónu a vysokopevnostnej ocele. Poháňať ho má úplne nový plochý 8-valec vybavený štvoricou turbodúchadiel a revolučným variabilným kompresným pomerom, ktorý zvýši jeho účinnosť najmä v nízkych otáčkach. Neoficiálne sa hovorí o výkone 478 kW, čo by urobilo z Porsche 960 s hmotnosťou len 1 400 kilogramov poriadnu šelmu, schopnú šprintovať z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy. Maximálna rýchlosť sa ustáli vysoko nad 300 km/h.
Výroba novinky bude prebiehať v Zuffenhausene a na rozdiel od predošlého hybridného hyperšportu 918 Spyder nebude limitovaná. Ročná produkcia je plánovaná až na 4 000 kusov. Pôjde teda o najvýkonnejší sériový model schopný konkurovať vrcholovým produktom Ferrari, Lamborghini či McLarenu. Aby boli prostriedky vynaložené efektívne, neskôr má z Porsche 960 vzniknúť širší modelový rad, obsahujúci aj slabšie 6-valcové verzie a tiež limitované extrémne deriváty, podobne ako je to pri deväťstojedenástke GT3, GT3 RS či R. Cena novinky by sa mala pohybovať nad hranicou 250 000 eur.