Cyklistický maratón sponzoruje už trinásť rokov. V tomto ročníku je do organizácie zapojených až 250 vozidiel. Ich vlajkovou loďou sa stane práve nový Kodiaq. Pri tejto príležitosti si dala Škoda záležať a vytvorila novú červeno-sivo-čiernu kamufláž, ktorá obsahuje 14 000 faziet, maskujúcich skutočný tvar novinky. Výroba špeciálnej fólie s plochou 21 štvorcových metrov zabrala štyrom špecialistom 120 hodín práce. Červená farba má pritom odkazovať na červený Superb s lakom Corrida, ktorý využíva priamo šéf pretekov Christian Prudhomme.
Za volant sprievodného Kodiaqu si sadne bývalý profesionálny cyklista Stephen Roche pochádzajúci z Írska, mimochodom, víťaz Tour z roku 1987 a ambasádor značky Škoda. Spomeňme ešte, že počas približne trojtýždňových cyklistických pretekov najazdí 250 sprievodných a ďalších 50 vozidiel Škody, ktoré používajú tímy, počas 21 etáp približne 2,8 milióna kilometrov. Trasa tohtoročných pretekov má 3 519 km a končí sa na bulvári Champs-Elysées, kde bude môcť verejnosť prvýkrát uvidieť naživo sériový Kodiaq, pomenovaný po najväčšom poddruhu medveďa hnedého.Škoda Kodiaq: Nové SUV už na Tour de France. Ale s kamuflážou
Dlhoočakávané veľké SUV z Mladej Boleslavi absolvuje svoj prvý verejný debut už v nedeľu 24. júla. V záverečnej etape privedie do cieľa pelotón najslávnejších cyklistických pretekov Tour de France. Na bulvári Champs-Elysées sa však kamufláže nezbaví.
Foto: Škoda-Auto
Najväčšia tohtoročná novinka Škody má výstavný debut naplánovaný na 1. septembra v Berlíne. Práve tu prebehne prvá statická prezentácia sériového SUV Kodiaq. Až potom zamieri na parížsky autosalón. Škoda však už dlhší čas naťahuje priaznivcov značky prvými oficiálnymi skicami a dokonca fotografiami Kodiaqu, lenže s kamuflážou. Nie inak to bude v nedeľu 24. júla, keď Kodiaq dovedie ako sprievodné vozidlo pelotón cyklistov do cieľa poslednej etapy najslávnejších pretekov Tour de France. Konanie Škody má logiku.
© Autorské práva vyhradené