Vlani sa Bosch pochválil v Las Vegas novou generáciou haptických displejov, ktoré menia pri dotyku štruktúru povrchu a ohlas, čím napomáhajú lepšej orientácii vodiča pri zadávaní povelov či výbere funkcií. To všetko intuitívne bez nutnosti vizuálneho kontaktu. A tento rok išiel ešte ďalej. Koncept obohatil o technológiu rozpoznávania tvárí. V praxi to môže priniesť možnosť štartovať vozidlo bez použitia kľúča či karty. Auto vás jednoducho rozpozná a podľa vašej tváre zvolí osobné nastavenia. Či už klimatizácie, aparatúry, alebo sedadla.
Bonusom bude schopnosť systému rozpoznávať únavu vodiča. Okrem toho prichádza Bosch s elektronickými spätnými zrkadlami, teda nahradením zrkadiel kamerami a displejmi To by nebolo až také nóvum, veď v Japonsku je už schválená potrebná legislatíva, lenže tie od Boschu umožňujú rôzne zobrazenia. Počas jazdy na diaľnici zachytávajú najmä dianie za vozidlom, kým v meste majú širší uhol záberu a vodičovi sprostredkúvajú aj dianie po stranách auta. V noci zas ponúkajú ostrejší obraz.
Bosch tiež reaguje na blízky nástup autonómnych vozidiel, s čím súvisí úplne nová funkcia pre bezpečný prechod z autonómneho riadenia na manuálne. Odovzdanie riadenia z autopilota vodičovi si firma predstavuje pomocou stlačenia dvoch tlačidiel na volante. Má trvať niekoľko sekúnd, po ktorých začne odpočítavanie do času, keď autopilot prestane ovládať vozidlo. Počas tohto by mal byť vodič pripravený na plnohodnotnú jazdu v manuálnom režime.
S autonómnym riadením tiež súvisí úplne nový systém využívania času počas jazdy. Jednoducho, ak nebudeme musieť šoférovať, môžeme sa venovať úplne iným veciam. Nielen zábave alebo práci. Bosch navrhuje napríklad prepojenie vozidla s domácnosťou, čo by umožnilo priamo z auta ovládať kúrenie v dome alebo skontrolovať obsah chladničky a následne objednať potrebný nákup aj s doručením domov.