Budú medzi nimi nové SUV, ktoré sa postavia pod aj nad DS 7 Crossback, luxusný sedan a najmä hybridný superšport, ktorý má imidž značky katapultovať do vyšších sfér. Na jeho vývoji spolupracujú Francúzi s domácou firmou Exagon Motoirs, ktorá má skúsenosti s s elektrickým kupé Furtive-eGT, ale tiež s kanadskými spoločnosťami Investissement Quebec a Hydro-Québec. Výsledkom má byť ekologická raketa s výkonom až 441 kW, ktorá využije silu spaľovacieho motora a elektromotora.
Dynamikou by mala zatieniť aj ekologický mníchovský superšport BMW i8. Dizajn bude pravdepodobne vychádzať z vlani predstavenej štúdie elektromobilu DS E-Tense. Ale len štylisticky, pretože do série má novinka ešte poriadne ďaleko. Takže zmeniť sa môže mnohé. Prednosť dostanú najprv predajne atraktívnejšie modely, najmä spomínané SUV. Už začiatkom roka má prísť na svet crossover DS 3 Crossback, ako konkurent Audi Q2, potom luxusný sedan pre Čínu, crossover DS 5 Crossback, SUV DS 8 Crossbacak a až nakoniec imidžový superšport.
S hybridnou technológiou však DS počíta pri všetkých novinkách. Ak nie v základe, tak potom ako s alternatívou. Napokon, naznačuje to aj nedávna ženevská novinka DS 7 Crossback, ktorá môže byť vybavená plug-in hybridnou sústavou, tvorenou preplňovaným motorom 1,6 THP (147 kW) a dvojicou elektromotorov s výkonom 2 × 80 kW. To zároveň znamená aj elektrický pohon oboch náprav. Dosiahnuť imidž nemeckej prémie bude však i tak behom na dlhé trate. Predsa len samostatná značka DS vznikla len v roku 2014.