V tomto roku predala Alfa v USA len 2 209 kusov Giulie. Horšie to už asi ani byť nemôže. Len na ilustráciu, nie príliš úspešný Cadillac ATS zaznamenal odbyt 6 024 a Acura ILX 3 958 kusov. Viac predal dokonca aj Lexus zo svojho hybridného hatchbacku CT 200h, keď sa preň rozhodlo 3 311 zákazníkov. Napriek tomu ohlásil, že ho radšej nahradí novým crossoverom UX. A to nehovoríme o nemeckých kráľoch prémiovej strednej triedy zo Stuttgartu, Mníchova a Ingolstadtu.
Mercedes-Benz C má na konte 35 436, Audi A4 22 584 a BMW radu 3 15 379 predaných exemplárov. Alfa sa jednoducho s Giuliou nechytá. Pritom nejde o problém nedostatku vozidiel. Na sklade má Alfa za Atlantikom 2 200 nepredaných Giulií. Vyhovárať sa nemôže ani na trend padajúceho odbytu klasických sedanov. Ten síce existuje, ale i tak tvorí táto trieda dostatočne silný segment trhu na to, aby z neho mohli automobilky profitovať.
Jednoducho sa ukazuje, že nie je možné desať rokov spať a potom zákazníkom zrazu oznámiť, že im ponúkate najlepšie auto vo svojej kategórii. Imidž Alfy stále zaťažuje minulosť spojená s problémovou kvalitou a dlhá absencia na severoamerickom trhu. Čo s tým Alfa urobí, nie je známe. Spoliehať sa musí na to, že ide o prechodný jav a tiež dúfať, že nenaplnené očakávania predajov Giulie „zapláta“ nový crossover Stelvio.