Continental tvrdí, že klasickým reproduktorom zakrátko odzvoní. Prichádza totiž s revolučným riešením, ktoré má urobiť reproduktor z celého auta. Inšpirácia pochádza zo sveta akustických nástrojov, ako napríklad z huslí. Aj tie sa rozozvučia celé. Ako to teda funguje? V podstate ako klasický reproduktor, ktorý rozkmitá pomocou cievky membránu v určitej frekvencii. Tú následne vníma ľudské ucho ako zvuk v určitej výške.
Continental síce cievky zachová, ale plánuje ich uchytiť k jednotlivým dielom karosérie. A keďže rôzne frekvencie sú generované pri klasických reproduktoroch rôznymi meničmi, aj v tomto prípade sú určité dielce karosérie vhodné na generovanie určitého tónu. Napríklad úzke predné stĺpiky môžu fungovať ako výškové reproduktory a výplne dverí zas ako stredové. Veľký dielec ako strecha je zas ideálny pre basové frekvencie.
Continental pritom nehovorí o vzdialenej budúcnosti. Systém má už namontovaný v testovacom vozidle a výsledky sú vraj uchvacujúce. Novinári, ktorí mali možnosť počuť nový systém generovania zvuku, tvrdili, že autenticita reprodukcie je lepšia, ako dokážu sprostredkovať najdokonalejšie audiosústavy s veľkým množstvom reproduktorov. A to pri reprodukovaní klasickej hudby, ako aj popu a rocku.
Základ však pochádzal zo sveta high-end aparatúry. Tú dodala spoločnosť Burmester, z čoho možno dedukovať, že testovacím prototypom bol Mercedes-Benz. Continental počas prezentácie potvrdil, že systém je pripravený na sériovú výrobu. Predstaviť by sa mal už v septembri na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom. A niet pochýb, že ak bude systém komerčne nasadený, príde v niektorom z nemeckých modelov.