Po neúspešných pokusoch Volkswagenu „podkúriť“ v Indii extrémne úspešnému Suzuki, Hyundaiu či Renaultu sa koncern rozhodol založiť v tejto druhej najľudnatejšej krajine sveta svoje vlastné výskumné a vývojové centrum a priniesť na trh lacné autá prispôsobené požiadavkám tamojších zákazníkov. Projektom India 2.0 bola poverená česká Škoda. Dostala za úlohu navrhnúť niekoľko modelov na upravenej platforme MQB-A0-IN, ktorá by garantovala nízku cenu, ale zároveň spĺňala koncernové požiadavky na bezpečnosť a emisie.
Práce v indickej Pune, kde využíva Škoda lokálny vývojový potenciál, odvtedy pokročili, a tak sa blíži čas, kedy uvidíme prvého zástupcu lacnej indickej flotily. Hoci sa novinky budú predávať aj s logom VW, ako prvá sa ukáže práve Škoda. Na februárový autosalón Auto Expo v Dillí privezie koncept Vision In, predobraz budúceho sériového SUV, ktoré dorazí k tamojším zákazníkom ešte tento rok. Po prvej skici interiéru, ktorú vypustila Škoda do sveta koncom roka, teraz pridáva aj prvé skice exteriéru. Opäť potvrdzuje, že napriek lacnému korienku sa novinka nebude mať za čo hanbiť.
Dĺžkou 4 261 mm bude dokonca o 19 mm dlhšia ako európsky Kamiq. Na priestore pre posádku teda Škoda nešetrila. A ani na dizajne. Ten charakterizuje masívna maska a rozdelené predné reflektory, podobne ako na modeloch európskej produkcie. Nechýba množstvo prelisov ani agresívna ochrana spodných partií podvozka. Aj zadné diódové svetlá majú výraznú grafiku. Odrazky spája efektný svetelný pás. Rovnako pôsobivý je hliníkový difúzor. Koncept si tiež dovolil niekoľko drahších riešení ako veľké disky kolies, športové spätné zrkadlá, a najmä zapustené kľučky dverí, ktoré sa do série určite nedostanú.
Dizajn interiéru, najmä palubnej dosky, vychádza z novej Scaly a Octavie. Vrátane voľne stojaceho displeja infotainmentu, ktorý na uhlopriečke rozhodne nešetrí. Vision In bude dokonca disponovať virtuálnym kokpitom. Atmosféru zušľachťuje ozdobný chróm či oranžové dekorácie a kryštalické prvky. Radiacu páku nahradil joystick „shift-by-wire“, ktorý poznáme z najnovšieho Golfu a Octavie. To je jasný dôkaz prítomnosti automatickej prevodovky. Inak o technike Škoda nič neprezradila. Je možné, že pod kapotou sa objavia v základe atmosférické motory. Pohon oboch náprav je nepravdepodobný.