Automobilky sa po pandémii opäť snažia naštartovať zamrznuté predaje. Prilákať klientov môžu zľavami, tak ako v USA americká Tesla, alebo ponukou výhodnejšieho financovania, tak ako napríklad Ford či GM. Honda na to ide inak. Aby netratila na tržbách za nové autá, predstavila extrémne dlhú záruku na motory. A to až na 10 rokov. Týkať sa to však bude zatiaľ len Francúzska, Andorry a Monaka. Nesmie však ísť o flotilové vozidlá, ale len o autá súkromných klientov. A čo je veľmi zaujímavé, podmienkou nie je kúpa novej Hondy.
Garanciu si budú môcť uplatniť aj majitelia ojazdených áut, ktorých vek nie je vyšší ako desať rokov. Počet najazdených kilometrov nie je limitovaný. Podstatný nie je ani druh paliva. Môže ísť o benzínový či dieselový motor. A tiež o elektromotory v jej hybridoch a čistých elektromobiloch. Podmienkou je, že vozidlo bolo servisované po celý čas v autorizovaných servisoch značky a nebolo upravované napríklad na športové účely. Potom záruka pokrýva všetky časti motora, ktoré prichádzajú do kontaktu s mazivom a tiež náklady za prácu. Pri elektromotoroch kryje záruka samotný motor a generátor.
Záruka je pritom prenosná, čo znamená, že je viazaná na vozidlo, nie na majiteľa. Zmena vlastníka teda nie je prekážkou. Honda však nevstupuje do tých vôd prvýkrát. Podobne sa snažila zvýšiť dôveru ku značke už koncom minulého roka v Indii, kde predstavila špeciálny desaťročný program predĺženej záruky „Záruka kedykoľvek“. Aj tu si mohli garanciu uplatniť majitelia starších áut s vekom do desať rokov, no s limitom 120 000 km. Rozdiel je v tom, že kým v Indii si za tento program musia zákazníci priplatiť, vo Francúzsku je záruka na motor zadarmo.