To, že s prudkým vyhýbacím manévrom, takzvaným losím testom, má problémy množstvo áut, neprekvapí. Od tých športových sa však očakáva, že vyznačenou dráhou „prefrčia“ s prehľadom. A najmä, že zahanbia tie klasické. Lenže najnovší test španielskeho webu km77 ukázal, že reinkarnovaná legenda, Toyota GR Supra, ktorá vznikla zo spolupráce s BMW, nemá pred konvenčnými autami v tejto disciplíne prakticky žiaden náskok.
Test podstúpila výkonnejšia 6-valcová verzia Supry na pneumatikách Michelin Super Sport 255/35 ZR19 na predných a 275/35 ZR19 na zadných kolesách. A to v štandardnom jazdnom móde. Minimálna rýchlosť, ktorú španielski experti od vozidiel vyžadujú pre dobré hodnotenie, je 77 km/h. Predpokladali však, že japonské kupé s nemeckou technikou zvládne oveľa viac. Nestalo sa. Supra síce dokázala prejsť dráhou minimálne požadovaným limitom, ale až po niekoľkých pokusoch.
Pozrite si, ako Toyota Supra absolvovala losí test Web konštatuje, že vodič si musel zvykať na vozidlo dlhšie, ako je bežné. Stáť za tým má variabilný prevod riadenia, ktorý spôsobuje pomalšie reakcie. No ani po zžití sa pilota so Suprou sa zázraky nediali. Len čo bola vstupná rýchlosť zvýšená na 79 km/h, nebola Supra schopná prejsť dráhou bez kontaktu s kužeľmi. Jej zadná časť začala „plávať“ viac, akoby sa patrilo. A to bolo sklamaním, pretože na obutie sa japonský rýdzo športový model so zadným náhonom vyhovárať nemohol.