Automobilky predstavujú nové strategické plány jedna za druhou. Len tento rok sme sa tak dozvedeli veľa o budúcnosti značiek skupiny Renault vrátane Dacie a Lady či o plánoch koncernu Hyundai-Kia. Všetky mieria jedným smerom – k elektrickej budúcnosti. A aby to vyjadrili aj navonok, menia svoju vizuálnu identitu. Najbližšie sa tak stane koncom februára, keď plánuje odhaliť budúcnosť Peugeot. Ten má k tomu ešte dva dôvody navyše – vstup do koncernu Stellantis a novú šéfku Lindu Jackson, ktorá doteraz viedla sesterský Citroën.
Automobilka oznámila, že nové logo predstaví presne 25. februára. Tak trochu sa to dalo čakať, pretože s ním experimentovala už pred dvoma rokmi na prekrásnom koncepte elektrického retrokupé e-Legend. Jeho prednú masku, disky či srdce volantu zdobil znak s hlavou leva a nápisom Peugeot, ktorý pripomínal logo značky zo šesťdesiatych rokov, napríklad modelu 404. Je možné, že práve z neho bude nové logo vychádzať. Pôjde o veľkú zmenu, pretože súčasné logo s levom zachyteným z profilu používa Peugeot od roku 1975. Menilo sa len evolučne, naposledy v roku 2010.