Foto: Škoda-Auto
Škoda zverejnila strategický plán Nex Level Skoda. A jeho súčasťou je okrem masívnej elektrifikácie aj internacionalizácia. Automobilka sa chce teda viac presadiť na nových a mladých trhoch. Jedným z nich je aj ten v Spojených arabských emirátoch. Škoda tu pôsobí od roku 2010 prostredníctvom zastúpenia spoločnosťou Ali & Sons a má tu dve predajne. Jednu Abú Zabí a jednu v Al Ain. A vlastne už aj tretiu.
Foto: Škoda-Auto
V Dubaji totiž otvorila nový showroom. Nie je hocaký. Ide o najväčšiu predajňu Škody na svete. Predajná plocha má až 1 200 štvorcových metrov. Zmestí sa sem až 40 vystavených vozidiel. To je dosť aj na dubajské pomery. Automobilka ponúka v emirátoch šesť modelových radov. Najnovším je Octavia, ktorá vstúpila na trh v tomto roku. Vlani pribudli Scala a Kamiq. A potom je tu klasika v podobe Karoqu, Kodiaqu a Superbu. Škode sa v emirátoch darí, vlani zvýšila na tomto perspektívnom trhu registrácie až o 35 %.
„Jedným z hlavných prvkov programu budúcnosti Next Level je dôsledná podpora internacionalizácie našej automobilky. Cielene vstupujeme na nové trhy, aby sme mohli aj naďalej ziskovo rásť. S rozširovaním prítomnosti v Spojených arabských emirátoch upevňujeme a posilňujeme našu pozíciu,“ komentoval otvorenie novej predajne Martin Jahn, člen predstavenstva automobilky za oblasť predaja a marketingu.