Hyundai oznámil, že v januári začne s predajom celého svojho portfólia vozidiel prostredníctvom nákupnej platformy Amazon, čo spotrebiteľom umožní dokončiť celý nákup v známom digitálnom prostredí.
Generálny riaditeľ Hyundai Motor Co. Jaehoon Chang povedal, že partnerstvo „otvára neuveriteľné príležitosti“ pre automobilku, ktorá s prechodom na elektrifikáciu môže takto zásadne rozšíriť svoju predajnú sieť. Hyundai sa tak stane prvým výrobcom automobilov, ktorý použije digitálny maloobchodný nástroj Amazonu na uskutočnenie kompletnej transakcie.
Duel Hyundai IONIQ 5 vs i30 N PerformanceAutomobilka zdôraznila, že jej predajcovia budú naďalej zohrávať úlohu v online predaji. Spotrebitelia tiež budú môcť vyhľadávať lokálne autá na sklade a vo vyhľadávači presne špecifikovať svoje preferencie. Možnosti platby a financovania budú dostupné vo virtuálnej pokladni. V závislosti od dostupnosti a požiadavky klienta bude nové vozidlo doručené kupujúcemu alebo bude k dispozícii na vyzdvihnutie v miestnom predajcovi.
Predaj cez internet spustí Hyundai v skúšobnej podobe zatiaľ len v USA, jeho výsledky bude sledovať a analyzovať a na ich základe sa rozhodne o jeho rozšírení/modifikácii.