Audi prisľúbilo, že v súvislosti so zatvorením do konca roka nikoho neprepustí. Navyše rokuje s jedným investorom.
Na aerodynamiku sa v posledných rokoch akosi zabúda. Jej úloha bude ale v budúcnosti opäť dôležitá.
Vychutnajte si s nami štýlovú a pohodlnú jazdu z Bratislavy na Devín.
Kraľovanie Kie EV9 v segmente veľkých elektrických SUV už dlho nepotrvá. Do boja sa totiž zapojí aj sesterský Hyundai.
Poisťovňa State Farm je najväčšou poisťovňou v USA. Teraz prekvapila striktným postojom k elektromobilom.
Taliani chcú zrušiť podporu výroby áut, teda "zobrať" dotácie Stellantisu a zdroje presunúť miestnym výrobcom komponentov.
Na odstránenie problému s benzínovými motormi si musela kórejská automobilka odložiť viac ako 220 miliónov eur.
Na prístrojovej doske auta sa občas rozsvieti nejaká "kontrolka". Môže znamenať aj vážny problém. Myslíte si, že poznáte každú z nich?
Zatiaľ platí, že každá nová generácia elektromobilu pridáva na dojazde desiatky kilometrov, teraz sa to ale zmenilo.
Šéf marketingu Volkswagenu v Číne Jochen Sengpiehl bol deportovaný do Nemecka po pozitívnom teste na drogy.
Unikátna výskumná loď (RV) Flip uskutočnila svoju poslednú plavbu v roku 2017 a v roku 2024 mala byť zošrotovaná. Napokon je všetko inak.
Volkswagen chce v Nemecku zatvoriť tri fabriky, prepustiť tisíce ľudí, znížiť platy a v najbližších rokoch ich nezvyšovať.
RN24 je novou generáciou tzv. „rolling labu“ (pojazdného laboratória) a demonštruje možnosti budúcich vysokovýkonných elektrických vozidiel.
Jim Farley už šesť mesiacov denne jazdí do práce na elektromobile Xiaomi SU7 a nevie si ho vynachváliť.
Podľa čínskeho ministerstva takýto postup EÚ otriasa vzájomnou dôverou.
Celkovo si väčšina modelov medziročne polepšila. Nedarilo sa Tesle Model Y, ktorá je však stále na piatej priečke.
Detailnejšie sme sa pozreli napríklad na Daciu Bigster a Renault 4, ale aj na ďalšie originálne autá.
Aj po 35 rokoch je rovnako príťažlivá a zábavná ako v čase svojho vzniku. Má britskú koncepciu, japonské logo a americký pôvod. Očarila celý svet.
Predpovede, že straty pracovných miest nahradia nové pozície v súvislosti s výrobou elektroáut, sa nenaplnili.
Slovensko sa prvýkrát objavilo v indexe eReadiness, hodnotiacom pripravenosť jednotlivých krajín na prechod k elektromobilite. Skončilo predposledné.
V základnej verzii cena Elroqu podlezie hranicu 33-tisíc eur, vo vyšších výbavách sa hravo dostane cez 40-tisíc.
Znižovanie výroby by sa mohlo začať už 1. novembra. Stellantis sa bojí emisných pokút, ktorých zavedenie jeho šéf osobne podporil. Je to však veľmi riskantná obchodná politika.
V septembri sa predaj áut v Európe prepadol najvýraznejšie v tomto roku.
Škoda Group a Hyundai podpísali dohodu o vytvorení vodíkového ekosystému. Nečakajte však vodíkové osobné autá.
Dacia plánuje po predstavení Bigsteru ďalšie tri modely. Šušká sa nielen o sedane, či kombi, ale aj o SUV-kupé.