Kvalita výroby ruskej automobilky UAZ-u je taká nízka, že už to nie je možné utajiť.
Tesla má na krku množstvo žalôb v súvislosti s jej systémom autonómneho riadenia FSD. A nové podozrenia pribúdajú.
Oba nové priestupky by sa týkali nedodržania bezpečnej vzdialenosti medzi vozidlami. V súčasnosti za to možno udeliť pokutu len v prípade nehody.
Rusi sa pýšia, ako západné sankcie pomohli ich automobilovému priemyslu. Obnovili značky Moskvič a Volga. Pravdou však je, že vo všetkých prípadoch ide o čínske produkty.
Kvôli slabému dopytu Stellantis dočasne pozastavil výrobu nielen Fiatu 500, ale aj Pandy a Alfy Romeo Tonale.
Podľa analýzy Wirtschaftswoche hrozí aktuálne až 15 nemeckým fabrikám ZF zatvorenie. O prácu môžu prísť tisíce ľudí.
Priestranný interiér umožňuje nielen prevoz rozmerného nákladu, ale aj možnosť odviesť viac ako päť osôb. Pre viacpočetné rodiny je to kľúčové.
Ak sa rozhodnete objednať si automobil japonskej značky, štandardná čakacia doba je viac ako dva - tri mesiace, pričom výroba automobilu trvá len 15-20 hodín. Zvyšok času sa auto prepravuje z Japonska a my vám prezradíme ako.
Tento Golf nie je lacný, ale ani obyčajný. Veď ide o jeden z len 500 vyrobených exemplárov.
Ešte nikdy v histórii nebolo do ankety Word Car Awards prihlásených toľko čínskych áut. Z 31 značiek pripadá na tie z ríše stredu celá tretina.
Podľa Audi žiadna z ponúk na odkúpenie ich fabriky neponúkla životaschopnú koncepciu.
Najlepšími li-ion batériami súčasnosti sú batérie NMC, no aj lacnejšie akumulátory s chémiou LFP prechádzajú vývojom.
Mnohí by si priali novú Hondu, ktorá by podkúrila Toyote GR86 alebo Mazde MX-5. Dnes vieme, že príde.
Zatiaľ ide len o koncept, no Alpine netají, že cieľom je priviesť na svet okruhový špeciál aj model schválený pre bežnú premávku.
Výroba áut v Taliansku prechádza najväčšou krízou v histórii. Taliani za ňu vinia Stellantis a jeho šéfa Carlosa Tavaresa.
Po troch kvartáloch Octavia "valcuje", Sportage je stálicou, chytil sa Duster. Jaguar padol na úroveň Dongfengu.
Ďalšie nové SUV Škody? Áno, ale len pre Indiu. Hoci úspech by mohol mať Kylaq aj v Európe.
Podľa šéfa BMW Olivera Zipseho sa treba riadiť "technologicky agnostickým prístupom", ktorý by nepreferoval iba elektromobily.
Je to nezvyčajné, ale v prípade Porsche to dokazuje, ako sa stará o svojich klientov.
Stellantis posúdi výkonnosť všetkých svojich značiek, aby určil, či zníži veľkosť svojho portfólia už v roku 2026.
Vydajte sa na nostalgickú cestu späť do čias socializmu a otestujte svoje vedomosti o automobilkách, ktoré formovali motoristickú kultúru východného bloku.
Citroën už naznačuje tvary budúcej generácie svojho väčšieho SUV. Pôjde o veľkú zmenu.
Pôvodne to chceli v Stuttgarte so spaľovacími motormi zabaliť do roku 2030. Dnes je všetko inak.
Výrobcovia batérií horúčkovito pracujú na akumulátoroch, ktoré by sa dokázali nabiť takmer tak rýchlo, ako keď tankujete benzín.
Ratan Tata stál 20 rokov na čele indického gigantu Tata. Patril k najbohatším a najvplyvnejším Indom.