Nové dobíjateľné hybridy z dielne AMG budú mať síce extrémne výkony, ale aj menej valcov a budú ťažšie. Inak to však nejde.
Nákladná loď, ktorá sa dostala v noci na stredu na plytčinu, blokuje jednu z najdôležitejších plavebných ciest na svete.
VW plánuje vybudovať šesť veľkých fabrík na batérie. Tá štvrtá, ktorá by mala byť dokončená v roku 2027, by mohla byť postavená na Slovensku.
Audi predstaví budúci rok už tretie elektrické SUV.
Niektorým majiteľom Tesiel, ktorí sú zapojení do programu testovania autonómneho riadenia FSD Beta, automobilka túto funkciu zrušila.
Nedostatok akumulátorov by mohol urobiť Volkswagenu škrt cez rozpočet.
Stredná trieda má na Slovensku už roky dva dominantné modely a ani koronakríza na tom nič nezmenila.
V Maranelle sa v posledných časoch lámu ľady.
Volkswagen urýchľuje svoje elektrické plány. Do roku 2030 chce v Európe predávať až 70 % elektromobilov.
V trnavskej automobilke Stellantis vyrobili 18. marca už 50-tisíci elektrický Peugeot e-208.
Podľa šéfdizajnéra Hyundai Luca Donckerwolkeho budú materiály v autách budúcnosti mať aspoň dve funkcie.
Už ste niekedy videli, že by auto porazilo gravitáciu a zrýchľovalo z pokoja spod padajúceho lustra, rozlišovalo medzi jednovaječnými dvojčatami alebo vyštartovalo popri rakete?
Umývať auto v hlbokých mrazoch nie je dobrý nápad. Lenže tomuto Rusovi sa to podarilo. Vy to však neskúšajte.
Cena paliv rástla v česku najrýchlejším tempom za posledných desať rokov.
Bulharská spoločnosť GB Design sa rozhodla vzdať hold slávnemu Žiguli 2101.
V čase, keď mnohé automobilky hovoria o existenčných problémoch, Toyota zvyšuje výrobu aj zisky. Dokonca nemá nedostatok čipov.
O tomto čase nemalo byť po vraku gigantickej nákladnej lode Golden Ray ani chýru, ani slychu. Jej tri štvrtiny však stále špatia pobrežie Floridy.
Vodík je jednou z alternatív ekologických pohonov budúcnosti. No postoj k nemu nie je konzistentný.
Počet usmrtených takmer vo všetkých krajoch Slovenska vlani stúpol. Nehôd však bolo menej.
Británia síce chystá zákaz predaja áut so spaľovacími motormi, no brexit otvoril možnosť dovozu áut, ktoré si na kontinente ani „neškrtnú“.
Koncern Volkswagen pod vedením Herberta Diessa verí už len na elektrickú budúcnosť. Spaľovacie motory v nej miesto nemajú.
Indiánskemu kmeňu Cherokee sa nepáči, keď vidí svoje meno „nalepené“ na kapote auta. Nik sa ho na to nepýtal.
Toto je ďalší príklad neúspešného pokusu o zdieľanie elektrických áut.
Nemecký Stuttgart je mesto s najprísnejším postojom voči naftovým autám. Ekológovia ho aj tak kvôli emisiám opakovane žalujú.
Klesajúci predaj áut a astronomické investície do elektrických technológií prinášajú obete.