Už prvý pohľad na tohto nekapotovaného naháča nasvedčuje, že pôjde o poriadne žihadlo. Napokon, za jeho dizajnom stojí vo svete motoriek ostrieľaný Sacha Lakic. Na konte má už niekoľko kúskov pre samotný Voxan, francúzsku značku, ktorá sa špecializuje na kusovú výrobu atypických super motocyklov, ale aj niekoľko návrhov pre podstatne známejšiu Yamahu, Piaggio či Bimoto.
Zvláštnosťou konštrukcie Wattmanu je absentujúci rám. Jeho funkciu na seba prevzal hliníkový nosný box, v ktorom je umiestnené kompletné pohonné ústrojenstvo aj s batériami. Zvyšok motorky je naň doslova „priskrutkovaný“ vrátane prednej vidlice, dvojitých zadných ramien či čiastočnej kapotáže so sedadlom. Nie je to však žiadna ľahká váha. Wattman má hmotnosť 350 kg, čo je predsa len viac, ako majú ultraľahké superbajky.
Dôvodom je samozrejme zásoba akumulátorov. Wattman si so sebou vozí 12,8 kWh elektrickej energie, čo je asi polovica kapacity moderných elektromobilov, akými sú Nissan Leaf, BMW i3 či Mitsuibishi i-MiEV. To stačí na dojazd približne 180 kilometrov. A musí to byť poriadne adrenalínová jazda. Výkon elektromotora s hodnotou 147 kW a krútiaci moment 200 Nm, dostupný už od nula otáčok, dáva totiž Wattmanu fantastickú dynamiku.
K šprintu na stovku mu stačí 3,4 sekundy a na dosiahnutie rýchlosti 160 km/h ich nepotrebuje viac ako šesť. Maximálka je však obmedzená na 170 km/h. Po vybití akumulátorov musí ísť Wattman do zásuvky. Vďaka integrovanej nabíjačke s konektorom Cobo II dokážu batérie prijať 80 % kapacity už za pol hodiny. Z bežnej zásuvky je to pochopiteľne podstatne dlhšie.
Koľko bude táto elektrická hračka stáť, firma Voxan, sídliaca v Monaku, zatiaľ neprezradila. Wattmanu však verí a očakáva, že sa jej bude dariť viac ako v minulosti. Vo svojej krátkej histórii, siahajúcej do roku 1995, totiž už dvakrát menila majiteľa. Najprv v roku 2002 a potom v roku 2009. V súčasnosti ju vlastní výrobca elektromobilov Venturi.