Technický riaditeľ spoločnosti Buell Motorcycle Company, Eric Buell sa o novej motorke vyjadril, že je jeho presnou predstavou o tom, ako má vyzerať mix medzi superbikom a streetfighterom. Základom motocykla je pevný hliníkový rám s integrovanou palivovou nádržou, ktorá pojme viac ako 20 litrov benzínu. O predné odpruženie sa stará upside-down vidlica s priemerom 47 mm a nastaviteľné pruženie Showa so zdvihom 120 mm. Zadná kyvná vidlica s centrálnou tlmiacou a pružiacou jednotkou disponuje zdvihom 127 mm.
Pohon 1125CR zabezpečuje vidlicový dvojvalec s objemom 1125 cm3 a výkonom 107 kW (146 k) pri 9800 ot/min. Maximálny krútiaci moment 111 Nm dosahuje agregát pri 8000 ot/min. Na vývoji motora s priamym vstrekovaním paliva sa veľkou mierou podieľala rakúska renomovaná spoločnosť Rotax.
Výkon motora prenášajú na cestu cez šesťstupňovú prevodovku a ozubený remeň pneumatiky Pirelli Diablo Corsa III s rozmerom 120/70 ZR 17 vpredu a 180/70 ZR 17 vzadu. Konečný prevodový pomer 1125CR bol oproti cestovnému superbiku 1125R znížený o 8 %, čím sa pre 1125CR dosiahli pohotovejšie reakcie a lepšia akcelerácia. Brzdenie zabezpečuje predný brzdový kotúč s priemerom 375 mm s osempiestikovým strmeňom, vzadu je menšia kotúčová brzda s neudaným priemerom. Suchá hmotnosť motocykla je 170 kg.
Buell 1125CR 2009 bude k dispozícii od konca leta 2008. V ponuke sú dve farebné vyhotovenia, červené Racing Red a čierne Midnight Black.