Žiadne technické informácie zatiaľ známe nie sú, nakoľko však technika CLA (W117) vychádza z klasickej triedy A (W176), dá sa očakávať podobná skladba motorov, prevodoviek a tomu zodpovedajúca dynamika jednotlivých verzií.
Verzie CLA označené 4MATIC dostanú nový systém pohonu všetkých kolies vychádzajúci z koncepcie s priečne uloženými motormi. Tým, že motor aj prevodovka sú uložené kolmo k pozdĺžnej osi auta, konštruktéri museli upraviť predovšetkým vývodový hriadeľ prevodovky pre kardan vedúci k zadnej náprave. Tam sa nachádza viaclamelová elektrohydraulická medzinápravová spojka integrovaná do jedného bloku so zadným diferenciálom.
Proces distribúcie medzi prednou a zadnou nápravou riadi elektronika, pričom podľa automobilky sa o pripájanie zadného pohonu stará rotačné čerpadlo reagujúce na preklz predných kolies (údajne reaguje v priebehu niekoľkých milisekúnd). Čerpadlo sa aktivuje už pri nízkom rozdiele otáčok predných a zadných kolies, zatiaľ čo reguláciu pomeru medzi prednou a zadnou nápravou zabezpečuje proporcionálny ventil riadený riadiacou jednotkou ESP. Vďaka tomu si môže vodič zvoliť jeden zo štyroch predvolených režimov – Eco, Normal, Sport a Manual. Kým v Eco a Normal je medzinápravová spojka po väčšinu rozopnutá, v režimoch Sport a Manual systém zapája pohon zadných kolies častejšie, rýchlejšie a navyše posiela dozadu viac sily.
Mercedes-Benz CLA sa na trh dostane v priebehu budúceho roku.