Twingo Gordini RS si požičalo technickú bázu od obyčajného „ereska“. Základné spoločné črty predstavuje športový podvozok, 1,6-litrový benzínový štvorvalec s výkonom 98 kW (133k), presné riadenie, športový výfuk a vylepšené brzdy. Vzhľadovo sa obe verzie odlišujú.
Nové malé Gordini dostalo sľubovaný modrý lak Malta Blue (alternatívne čierna perleť), dva biele pásy od masky až po zadný nárazník a drobné lakované doplnky. Korunu tomu nasadili 17-palcové disky s lešteným čelom a lakovaným ráfikom (čierna, za príplatok Malta Blue).
V interiéri sa duch Gordini takisto nezaprie. Je vybavený koženými sedačkami RS s emblémom Gordini. Koža kraľuje aj dverám, rýchlostnej páke a volantu s dvoma bielymi pásikmi, ktoré označujú centrálnu pozíciu.
Do základu patrí aj automatická klimatizácia, svetelný a dažďový senzor, tempomat, vypínateľné ESP, 80W CD-MP3-rádio s ovládaním na volante a rozhraním pre osobné prehrávače.
Zoznam príplatkovej výbavy obsahuje napríklad ešte športovejší podvozok „Cup“, hlavové airbagy, panoramatickú strecha a koberčeky Gordini.
Ceny budú známe pri začiatku objednávok 15. februára 2010. Do predaja príde Renault Twingo Gordini RS v marci 2010.