Dva úžitkové modely konfrontované s prekážkou pochádzali od čínskeho výrobcu Great Wall Motors. Jedná sa o modely SA220 a V240.
SA220 zjavne čerpá inšpiráciu z Opelu Campo (1988), pričom predná časť neutají vplyv Nissanu Navara (2001–2004). V240 je niečo obdobné, ale zabalené do modernejších kriviek.
Vysoký vek predlohy je pravdepodobne dôvodom, prečo kópie dosiahli iba dve hviezdičky z možných piatich. „Zdatne“ im sekundoval malajský Proton Jumbuck, ktorý získal dokonca iba jednu hviezdičku. Jumbuck je postavený na základe Mitsubishi Colt z roku 1992.
Všetky tri úžitkáče po čelnom náraze s presahom do deformovateľnej bariéry vykazovali značné narušenie celistvosti kabíny. Tieto autá pri náraze predstavujú smrteľnú hrozbu pre pasažierov. Jumbuck dokonca nemá ani jeden airbag a aby toho nebolo málo, čínske airbagy v zostávajúcich autách pri teste zlyhali.
Austrálsky importér Great Wall Motors sa vyjadril, že dve hviezdičky sú pre čínskeho výrobcu dobrým výsledkom. Podľa hovorcu sa budú činski inžinieri s pomocou získaných informácii snažiť o zlepšenie bezpečnosti.
Pre celistvosť obrazu treba povedať, že Proton Jumbuck stojí v Austrálii približne 10 600 euro a čínske SA220 začína na 12 000 euro. Za moderný V240 zaplatia austrálčania 14 300 euro.