Konštruktéri Toyoty sa pri návrhu hybridnej verzie sústredili najmä na to, aby jej akumulátory zabrali čo najmenej miesta a žiadnym spôsobom neohrozili praktickú využiteľnosť auta. Svoju prácu odviedli dobre, batožinový priestor hybridnej a konvenčnej verzie sú totiž navlas rovnaké (286 l). To isté platí aj o ponuke miesta na zadných sedadlách.
Automobilka sa chváli, že v Yarise použila hybridným systém pohonu HSD, ktorý sa skladá z benzínového štvorvalca s objemom 1,5 l (74 kW/101 k) a elektromotora s neudaným výkonom. Hmotnosť celej sústavy je údajne o 20 % menšia ako vo väčšom Aurise. Rovnako ako všetky hybridné Toyoty, bude aj Yaris Hybrid využívať prevodovku CVT.
Predaj sériovej verzie začne krátko po jej oficiálnej svetovej premiére na ženevskom autosalóne.