Marketing automobilky je v prípade nového Movana hrdý najmä na štart-stop systém, ktorý sa nasťahoval do všetkých verzií poháňaných motorom 2.3 CDTI (74 kW/100 k a 92 kW/125 k) skombinovaným s manuálnou prevodovkou. Podľa údajov výrobcu má byť takto vylepšené MOvano aj v reálnej prevádzke úspornejšie o 8 %.
Pre zákazníkov je rovnako dobrou správou aj zvýšenie max. povolenej hmotnosti brzdeného prívesu o 15 %. Verzie s pohonom zadných kolies RWD (vrátane verzií so zadnou dvojmontážou DRW) teraz namiesto 3 t utiahnu príves ťažký až 3,5 t.
Novinkou je však aj príplatkové pneumatické pruženie zadnej nápravy zabezpečujúce nielen udržiavanie stálej svetlej výšky, ale počas nakládky aj znižovanie (- 200 mm) alebo zvyšovanie (+ 70 mm) zadnej časti vozidla. Tento príplatkový systém je dostupný pre verzie s pohonom predných kolies.