Exteriérovými úpravami sa Elantra priblíži k mladším súrodencom. Vidno to na hexagonálnej prednej maske inšpirovanej modelmi i40 a kupé Genesis. Nechýbajú ani denné LED svetlá. Zadné svetlá sa novou grafikou odvolávajú na model i30. Prepracovaný nárazník má odhalenú koncovku výfuku.
Fotografie interiéru Hyundai zatiaľ nezverejnil, ale prezradil, že na palube sa objaví samočinný parkovací asistent a variabilný posilňovač riadenia s troma úrovňami nastavenia účinku. Prepracovaná bude aj palubná doska s novými prieduchmi ventilačného systému.
Čo je však najpodstatnejšie, pod kapotou pribudne po prvý raz naftový motor. Elantra si požičia 4-valec 1,6 CRDi v najvýkonnejšej verzii 94 kW z Hyundaia i30. To jej dá nepochybne väčšie šance na úspech. V spojení s manuálnou prevodovkou udáva výrobca spotrebu 5,4 litra nafty na 100 km. S automatickou to bude o 0,8 litra viac.
Ďalšie informácie sa dozvieme po oficiálnej svetovej premiére modernizovanej Elantry v septembri vo Frankfurte nad Mohanom.