Tak ako ostatné Insignie, absolvovala aj vrcholová verzia OPC povinnú modernizáciu. Kým exteriér sa dočkal len retuše, v interiéri nájdeme nové multimediálne rozhranie s veľkým dotykovým TFT displejom aj úplne nový prístrojový panel.
V porovnaní s bežnými Insigniami má však vodič k dispozícií aj údaje o teplote a tlaku oleja, polohe škrtiacej klapky, úrovne napätia akumulátora, účinku bŕzd a dokonca informáciu o priečnom zrýchlení (g-force). Interiér je tiež doplnený o športové sedadlá Recaro, na želanie v koži, či o športovú hlavicu radiacej páky. Príplatkový športový volant obsahuje vo verziách s automatickou prevodovkou krídelká pre manuálny režim radenia. Aj tmavé karbónové dekorácie dotvárajú funkcionalistickú atmosféru v kokpite.
Technika sa však nemenila. Insigniu OPC poháňa aj naďalej 2,8-litrové 6-valcové turbo s maximálnym výkonom 239 a krútiacim momentom 435 Nm. Sila motora je prenášaná na všetky štyri kolesá prostredníctvom elektrohydraulickej spojky Haldex a diferenciálu s obmedzenou svornosťou. V prípade potreby dokáže systém preniesť všetku energiu len na jednu z náprav. Na výber je 6-stupňový manuál alebo automatická prevodovka s rovnakým počtom stupňov.
Bežný športový režim je v Insignii OPC nahradený jazdný módom OPC, ktorý upravuje činnosť motora, prevodovky riadenia, ale aj podvozka. A práve tu sa udiali najväčšie zmeny. Opel napríklad tvrdí, že zadná náprava má až 60 % nových alebo upravených komponentov. Vyladené boli aj adaptívne tlmiče FlexRide a elektronická kontrola trakcie. ESP teraz umožňuje vďaka oneskoreným zásahom ostrejší jazdný štýl v zákrutách.
Nová Insignia OPC zrýchľuje na stovku za rovných šesť sekúnd. Kombi Sports Tourer potrebuje o tri desatiny sekundy viac. Maximálnu rýchlosť 250 km/h drží na uzde elektronika, po odblokovaní obmedzovača však vzrastie o ďalších 20 km/h.
Inovovaná Insignia OPC sa predstaví v septembri vo Frankfurte nad Mohanom. K dispozícii bude aj kombi Sports Tourer.