Šesťkolesový mastodont z dielne AMG sa vychýrenému nemeckému úpravcovi Brabus asi nezdal byť stále dosť dobrý. Jeho osemvalcové bi-turbo má síce 400 kW, lenže povedzme si pravdu, je to dosť na živú váhu štyroch ton? A tak sa pustili v Bottrope do práce. Vidlicový 8-valec s objemom piatich litrov dostal dve nové veľké turbodúchadlá, špeciálne opláštenie sacieho potrubia pre zníženie teploty stlačeného vzduchu a preprogramovanú riadiacu jednotku. Výsledkom je výkon 515 kW, teda rovných 700 koní, čo je až o 115 kW viac v porovnaní s originálom AMG.
Ešte viac sú v Brabuse pyšní na hodnotu krútiaceho momentu. Tá vzrástla zo „štandardných“ 760 na 960 Nm. K dispozícii sú pritom v extrémne širokom pásme – od 2 000 až do 4 500 otáčok za minútu. Svoje zohral aj špeciálny antikorový výfuk s klapkou. Vodič môže voliť dva akustické režimy. Jeden decentný „Coming Home“ a druhý „Sport“, ktorý dá naplno vyniknúť stádu pod kapotou. Agregát je spojený so 7-stupňovým automatom AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, ale doplnený o špeciálne Brabus krídelká na multifunkčnom volante.
Šesťkolesový kolos dokáže za týchto okolností akcelerovať na stovku za 7,4 sekundy, čo je bezprecedentná hodnota vzhľadom na jeho hmotnosť. Maximálna rýchlosť je z dôvodu bezpečnosti naďalej obmedzená na 160 km/h.
Zmenám sa nevyhol ani exteriér. Ten dostal okrem čierneho laku upravený predný nárazník s dennými LED diódami a karbónové doplnky. Z tohto ľahkého materiálu je vyrobená predná maska s logom Brabusu, nasávací otvor na prednej kapote či rozšírené kryty blatníkov. Nechýbajú ani agresívne pôsobiace „zadymené“ bi-xenóny. Športové doplnky sa objavili aj v interiéri čalúnenom červenou kožou s kosoštvorcovým prešívaním, hliníkovými pedálmi a efektným podsvietením prahov.