Veľký záujem znamená, že plánovaná budúcoročná kapacita výroby 10 000 vozidiel nebude s najväčšou pravdepodobnosťou postačovať na uspokojenie dopytu. BMW je však pripravené. Podľa šéfa financií BMW Friedricha Eichinera môže automobilka v prípade neutíchajúceho záujmu zvýšiť kapacitu vo svojom výrobnom závode v Lipsku.
Najväčší odbyt sa očakáva v budúcnosti najmä zo strany zákazníkov žijúcich vo veľkých metropolách, či už európskych, ázijských, alebo tých v USA.
Súčasný záujem naznačuje, že projekt mestského elektromobilu, ktorý stál automobilku dve miliardy eur, by mohol byť v budúcnosti ziskový. Je to tiež dobré znamenie pre ostatných výrobcov elektromobilov, ktorí sa zatiaľ, s výnimkou americkej Tesly, nevedia vyhrabať z červených čísiel.
Ako príklad môžeme uviesť aktivity aliancie Renault/Nissan, ktorá pred pár rokmi stavila na elektrickú kartu, no už dnes verejne priznáva, že plán výroby 1,5 milióna elektromobilov ročne je absolútne nereálny. Vlani totiž Renault spolu s Nissanom predal len 68 000 elektromobilov.