Najväčším z troch konceptov je veľké SUV GC-PHEV. Ako napovedá názov, pôjde o plug-in hybridný model. Pod jeho prednou kapotou sa nachádza preplňovaný trojlitrový benzínový motor V6 s 8-stupňovou automatikou prevodovkou a vzadu elektromotor napájaný z li-ion akumulátorov. Vďaka tomu má zabezpečený pohon oboch náprav. Technické údaje však ostávajú tajomstvom. Predpokladá sa, že z tejto štúdie by sa mohlo vyvinúť budúce Pajero.
Druhým plug-in hybridom je športovo „strihnutý“ trojdverový mestský crossover Mitsubishi XR-PHEV. Tentoraz však v menšom formáte. A to nielen čo sa týka rozmerov, ale aj pohonu. Základom tohto plug-in hybridu je totiž prelňovaný benzínový motor s objemom len 1,1 litra. Elektromotor mu však vie zabezpečiť vďaka väčšej zásobe batérií aj jazdu v čisto elektrickom režime. Bližšie technické údaje sú opäť tajomstvom.
Do tretice pridáva automobilka koncept AR, ktorý čiastočne vychádza zo štúdie XR-PHEV, no nie je plug-in hybridom, ale len obyčajným hybridom. Základnou pohonnou jednotkou je opäť preplňovaný benzínový motor 1,1 Turbo poháňajúci predné kolesá. V porovnaní s XR-PHEV prináša navyše AR oveľa viac úžitku. Jeho 5-dverová karosérie totiž spája výhody crossoverov so zvýšeným podvozkom s variabilitou typickou pre MPV. V sériovej podobe by mohlo AR zaútočiť na Peugeot 2008 alebo Renault Kaptur.
Viac sa o trojici konceptov dozvieme počas premiéry 20. novembra na autosalóne v Tokiu.