Spojením legendárneho Citroënu DS a kultového Porsche 911 sa spája nielen invencia dvoch veľkých dizajnérov Flaminia Bertoniho a Ferdinanda „Butzi“ Porscheho, ale aj technika, ktorá predstavovala v čase svojho vzniku vrchol francúzskej a nemeckej automobilovej technológie.
Toto auto, ktoré má prednú časť Porsche 911 z konca šesťdesiatych rokov a od predných stĺpikov pripomína podstatne starší Citroën DS z prelomu päťdesiatych a šesťdesiatych rokov, má vraj v zadnej časti namontovaný 6-valcový boxer z prvého modelu 911 Turbo a výkonom 191 kW. Autori projektu tvrdia, že je doplnený o chladenie vodou a že jeho montáž do úzkych zadných partií DS si vyžiadalo rozšírenie karosérie a posunutie zadných sdadiel o 10 cm vpred.
Spomínajú tiež veľmi realisticky množstvo technických problémov, ktoré bolo nevyhnutné vyriešiť vzhľadom na úplne odlišnú koncepciu oboch vozidiel. Napríklad vystuženie skeletu, montáž širších pneumatík či výrobu nových spojovacích dielov pre dokonalé zladenie prechodov úplne odlišných karosérií.
O hydropneumatickom pružení z Citroënu, ktoré prinieslo vtedajším majiteľom DS viac starostí ako radosti, nepadlo ani slovo. Ťažko si predstaviť tento „premotorizovaný“ zázrak na pneumatických „vankúšoch“ kdesi pri prudkom prejazde zákrut. Skôr bude mať šasi Porsche. Hluk od motora, ktorý nie je možno porovnať s tichom v kabíne originálneho Citroënu DS ospravedlňujú autori projektu športovou náturou D 911.
Podľa slov britského testovacieho pilota Ralpha Kleina, ktorý si nevedel vynachváliť spojenie nemeckého výkonu a francúzskeho komfortu, pripomína vraj jazda v Brandpowder 911 DS pitie nemeckého šampanského. Dokonca sa spoločnosť chváli, že pri predstavení svojho výtvoru usporiadala stretnutie nemeckej kancelárky Angely Merkelovej a francúzskeho prezidenta Françoisa Hollanda. A to je už trošku priveľa.
Nech už ide o výplod fantázie, zrealizovaný vo Photoshope, toto auto vyzerá naozaj veľmi príťažlivo. Nečudo, veď Citroën DS je považovaný za najkrajší automobil všetkých čias a Porsche 911 zas za jedno z najkrajších športových áut histórie. Kto vie, možno sa nakoniec dočkáme skutočného exempláru. Niekoľko fotografií totiž naozaj naznačuje, že sa do práce už pustila aj karbobrúska.