Meo Costantini patril k blízkym priateľom veľkého Ettore Bugattiho. Pracoval preň osem rokov ako šéf športového oddelenia, ale cudzia mu nebola ani vlastná športová kariéra. Tou vlastne začal. Na Bugatti 35 vyhral dvakrát slávne preteky Targa Florio, a to v rokoch 1925 a 1926. Vavríny si v roku 1926 odniesol aj zo španielskej Grand Prix a ako druhý skončil v tom istom roku v Miláne. Od roku 1927 až do roku 1935 sa venoval už len vedeniu športového oddelenia.
Základom limitovaného modelu je otvorené Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse. Jeho 16-valcový 8-litrový motor dáva za pomoci štvorice turbodúchadiel výkon 1 200 koní a maximálny krútiaci moment 1 500 Nm. Maximálna rýchlosť je 408 km/h, čo z neho robí najrýchlejší otvorený automobil planéty. Na stovku zrýchli za 2,8 sekundy.
Karoséria je vyrobená prevažne z hliníka a karbónu. Exteriér kombinuje farbu ručne lešteného hliníka na dverách, predných blatníkoch či rohoch predného nárazníka, pokrytého priesvitným lakom, a karbónové časti lakované modrou farbou Bugatti Dark Blue Sport. Tá odkazuje na tradičné sfarbenie francúzskych športových áut.
Interiér je kompletne čalúnený kožou. Tmavomodrý základ Lake so svetlým prešívaním Bugatti Light Blue Sport dopĺňa koža Gaucho s koňakovým farebným tónom. Vo výplniach dverí sú v koži laserom vygravírované motívy najslávnejších okamihov športovej kariéry Mea Costantiniho. Na zadnej stene za sedadlami nechýba ani zobrazenie legendárnej trate Targa Florio.
Bugatti vyrobí z limitovanej edície len tri exempláre. Za každý z nich si vypýta 2,09 milióna eur bez dane. Oficiálnu svetovú premiéru absolvuje na motorshow v Dubaji.