Cadillac patrí k najstarším automobilkám sveta. V roku 1902 ju založil Henry Martin Leland a pomenoval ju po francúzskom šľachticovi Antoine de la Monthe Cadillaccovi, mimochodom, zakladateľovi mesta Detroit. V roku 1909 sa táto spoločnosť stala súčasťou koncernu General Motors a do dnešných dní je jej vlajkovou loďou, no už zďaleka nie symbolom prosperujúcej Ameriky. O Detroite nehovoriac.
Naposledy v roku 2010. Jeho najnovšia podoba je modernejšia a zbavená gýčových prvkov. Nenájdeme tu už napríklad tradičný vavrínový veniec, ktorý logo obklopoval. Samotný „erb“ je výrazne širší a zároveň väčší, čo ladí so súčasným trendom posilňovania identity.
S novým logom Cadillacu by sme sa mali stretávať v budúcnosti častejšie. Potom, čo koncern GM stiahne značku Chverolet z Európy, má na starom kontinente podstatne väčšie plány práve s Cadillacom.