Okolo Tesly S vznikla nákupná horúčka, podobná príchodu prvého mobilného telefónu od Apple. V Kalifornii sa predáva lepšie ako niektoré drahé nemecké limuzíny a v Nórsku sa vyšplhala na prvé priečky rebríčka najpredávanejších automobilov.
Tesla má však záujem zaútočiť na celú Európu. Tá však nie je pokrytá dostatočným počtom výkonných nabíjacích staníc. A keďže Tesla chce umožniť budúcim majiteľom využívať model S, ale tiež plánovaný model X aj na väčšie vzdialenosti, rozhodla sa budovať na hlavných európskych ťahoch vlastné nabíjacie stanice.
Týkať sa to bude najmä Nemecka, Holandska, Švajčiarska a Rakúska. Stanice Supercharger budú mať výkon až 120 kW. Tesla tvrdí, že žiadna iná súčasná technológia neumožní také rýchle nabíjanie. Batérie Tesly S sa dobijú jednosmerným prúdom na 50 % už za 20 minút a na „natankovanie“ 80 % kapacity bude stačiť približne 45 minút.
Pre majiteľov vozidiel Tesla to bude mať jednu veľkú výhodu. Dobíjať budú zdarma. Ostatní elektromobilisti sa však nemajú na čo tešiť. Stanice Tesla Supercharger bude možné pripojiť výlučne k modelu Tesla S. A čo je prekvapujúce, kompatibilné nebudú ani so staršou Teslou Roadster. Takže stanice budú exkluzívne a odstránia výhodu čakania v poradí.
Stanice buduje Tesla v blízkosti diaľničných odpočívadiel a reštaurácií, aby mohli čas dobíjania využiť majitelia Tesly S zmysluplným spôsobom. Prvých osem spustí do prevádzky ešte tento mesiac. Už do konca roka by však mala mať sieť v Nemecku takú hustotu, aby žiaden z vlastníkov Tesly S nemal k najbližšej stanici ďalej ako 320 km.
Ešte neskôr sú v pláne „elektrodiaľnice“ do veľkých európskych miest, od Ríma a Paríža až po Lisabon. Európsky útok zavŕši Tesla výstavbou európskeho výrobného závodu. V súčasnosti má Tesla len montážny závod v Holandsku. Ktorá z krajín sa stane domovom Tesly v Európe, je zatiaľ otvorenou otázkou.