Vzhľadom na označenie sa možno domnievať, že BMW už čoskoro rozšíri ponuku motorizácií svojej vlajkovej lode smerom nadol. V súčasnosti je totiž základom benzínová verzia 740i s dvakrát preplňovaným trojlitrovým 6-valcom a výkonom 235 kW. Model 720i by však mohol mať pod kapotou po prvý raz v histórii radu 7 dvojlitrový 4-valec.
Ten má v modelových radoch BMW 2, 5 či X3 výkon 135 kW. Je však tiež možné, že napriek označeniu použije BMW pre svoj najväčší model predsa len jeho výkonnejší variant, označovaný symbolom 28i. Táto verzia 4-valca vybavená dvojicou turbodúchadiel dáva z rovnakého objemu 1 997 ccm až 180 kW. Treťou alternatívou je, že v ponuke pribudne nielen BMW 720i, ale nakoniec aj 728i, ako náhrada za pôvodne najslabšiu 6-valcovú verziu 730i (190 kW), ktorá z ponuky vypadla.
Príchod 4-valcovej sedmičky by napokon nebol nijakým veľkým prekvapením. Hovorilo sa o nej už približne pred dvoma rokmi, i keď len v súvislosti s hybridnou verziou. Pre zákazníkov by to znamenalo cenu nižšiu, než akú má v súčasnosti najlacnejšia verzia BMW 730d a pre automobilku z Mníchova zníženie flotilových emisií.