Killmann síce nespresnil, aké boli pôvodné plány a ani aké sú skutočné predaje, rozhodne sú však čísla nižšie ako Toyota predpokladala. Ten istý problém sa pravdepodobne týka aj sesterského modelu Subaru BRZ. V každom prípade urobila Toyota dobre, že riziko neúspechu rozložila spoluprácou so Subaru.
Slabý ohlas na kupé GT86 zo strany zákazníkov je i tak veľkým prekvapením. Toyota ním totiž po dlhých rokoch priviedla na svet neopozeranú športovú zadokolku, aká na trhu aspoň podľa pôvodných odhadov veľmi chýbala. Dokonca vyburcovala aj konkurenciu, ktorá chystá odpoveď v podobe Kie GT Stinger a Nissanu IDx.
Nižšie predajné čísla na druhej strane vysvetľujú, prečo je Toyota taká opatrná až rezervovaná vo všetkých výrokoch, ktoré smerujú k pôvodne očakávanej výkonnejšej verzii s turbom alebo hybridným systémom Kers, a tiež k otvorenej verzii GT86 Open, ktorá sa v podobe konceptu FT-86 predstavila vlani v Ženeve. Ak si na seba GT86 nezarobí, je logické, že nemôžme očakávať ani rozšírenie ponuky.