Výrobca sa zatiaľ zdržal technických podrobnosti, pred premiérou poskytol iba tri zábery novej ikony skutočného Crossoveru spájajúceho výhody kombi s pohonom všetkých štyroch kolies dochuteného vyššou svetlou výškou a naopak ponúkajúcemu vďaka pneumatickému podvozku schopnosť znížiť svetlú výšku pod úroveň bežného modelu Avant. Koncepcia slávila úspech v severnej Amerike a paradoxne bola skôr úspešná v strednej a východnej Európe než v rodnom Nemecku.
Fotografie ukazujú identický trend ochranných plastov, podobne ako predchodca, a nechýbajú ani dekoratívne prvky z hliníka na dverách či strešné lyžiny z identického materiálu. Interiér bude rovnako luxusný ako ostatné verzie Avant, ponuka motorov sa v Európe sústredí na motor 3,0 TDI, Amerika si vyžiada V8 4,2 prípadne 3,2 V6 FSI.