Novinku pripravil Fiat spolu s hudobnou spoločnosť Beats, známym hudobníkom a producentom Dr. Dre a predsedom nahrávacej spoločnosti Interscope Records Jimmym Lovineom. Cieľom je samozrejme osloviť mladú generáciu, ktorá sa rada oddáva pôžitkom kvalitnej reprodukcie. Edícia Betas je preto vybavená špeciálnou aparatúrou Beats (značka patriaca pod HTC) so šiestimi reproduktormi a subwooferom. Celkový výkon systému je až 520 W.
Rovnako špecifický je zovňajšok. 500L Bets dostalo matný sivý lak kombinovaný s čiernou strechou a stĺpikmi vo vysokom lesku či červené linky na spätných zrkadlách. K tomu pridáva lesklé čierne disky kolies s priemerom 17 palcov a ochranné komponenty už známe z off-roadovo ladenej verzie Trekking. Čierno šedý farebný koncept s kontrastnými červenými prvkami nájdete aj v kožou čalúnenom interiéri.
Na výber bude zo siedmich motorov vrátane dvoch nováčikov v podobe najvýkonnejšieho benzínového agregátu 1,4 T-Jet (88 kW) a najsilnejšieho dieselu 1,6 MultiJet II (88 W). Prvý z nich spotrebuje priemerne 6,9 a druhý 5,5 litra paliva na 100 km. Novinka sa európskemu publiku predstavila na autosalóne v Ženeve. V tom čase však už bola k dispozícii na domácom trhu, kde sa Fiatu 500L mimoriadne darí. Je totiž piatym najpredávanejším autom v Taliansku.