Spoločnosť Borgward AG bola obnovená už v roku 2008 v Lucerne. Odvtedy pracuje jej tím na reinkarnácii niekdajšej automobilovej značky, ktorá patrila až do konca päťdesiatych rokov k významným nemeckým výrobcom. Za nejasných okolností však v roku 1961 došlo ku konkurzu a po Borgwarde sa zľahla zem. Doplatil najmä na krízu v USA, kde v tom čase prudko klesol dopyt po autách, a ktoré boli významným exportným trhom Borgwardu.
Spoločnosť založená Carlom Friedrichom Wilhelmom Borgwardom vyrábala autá už od roku 1905. V jej portfóliu neskôr pribudli okrem samotného Borgwardu aj značky Hansa, Goliath a Lloyd. K slávnym modelom parila napríklad Hansa 1 500 Sportcoupé, Borgward Isabella alebo luxusný americky ladený sedan P100. Či v Ženeve uvidíme koncept, alebo nové auto, dnes ešte nie je zrejmé. V každom prípade tu Borgward odhalí svoje plány.
Na novom produkte spolupracuje Christian Borgward s tímom dizajnérov vedeným Einarom Hareideom, ktorý v deväťdesiatych rokoch pracoval na legendárnom Mercedese W210, preslávenom štvoricou elipsoidných svetiel. Za comebackom stojí aj Karl Heinz Knoss, ktorý sa vyjadril, že značka hodlá uspieť vďaka inšpirácii hodnotami a inovatívnym duchom značky. V dnešných časoch to však iste nebude ľahké.