Po Ferrari a McLarene má svoj špeciálny okruhový stroj už aj Aston Martin. Pomenoval ho Vulcan a technicky vychádza z exkluzívneho modelu One-77. Pri návrhu jeho karosérie postupovali dizajnéri tak, aby bolo auto aj napriek extrémnym tvarom podliehajúcim aerodynamike bezpečne identifikovateľné ako Astom Martin, okrem povedomej siluety s dlhou prednou kapotou tak má rozpoznaniu značky pomôcť aj maska chladiča s tvarom typickým pre sériové Astony. Stavebným materiálom skeletu a vonkajších panelov karosérie je pochopiteľne karbón a iné exotické materiály.
Na pohon okruhového špeciálu slúži plnohodnotný atmosférický dvanásťvalec 7.0 V12. Napriek faktu, že v rozpore s dnešnými trendmi nevyužíva pomoc elektromotorov ani prepĺňanie, z jeho obrovských útrob sa konštruktérom podarilo vydolovať max. výkon 588 kW (800 k). Zaujímavé je, že túto hranicu zaručuje výrobca za každých okolností, v postavených autách tak môže motor krátkodobo dosahovať výkony ešte vyššie. V pomere s extrémne nízkou pohotovostnou hmotnosťou celokarbónového špeciálu bez tlmiacich a izolačných materiálov má ísť o jedno z najrýchlejších okruhových áut. Aj preto bude musieť každý z budúcich majiteľov modelu Vulcan pred jeho definitívnym prevzatím do vlastníctva absolvovať tréningový kurz, v ktorom sa na vlastnej koži zoznámia so schopnasťami V12 Vantage, One-77 a Vantage GT4. Práve to by ich malo pripraviť na ich nový Vulcan a zároveň zaručiť, že ho na svojich súkromných okruhoch okamžite nerozbijú.
Podľa informácií z automobilky vznikne len 24 exemplárov pre koncových klientov, o ich cene sa pochopiteľne mlčí.