Koncepty budúcnosti predstavujú nielen samotné automobilky, ale aj dodávatelia. Napríklad producenti pneumatík. V Ženeve sa americký pneumatikársky gigant Goodyear pochválil hneď dvoma plášťami, ktoré by mohli spôsobiť revolúciu v automobilovom priemysle. Jeden dokáže vyrábať elektrickú energiu a druhý meniť podľa potreby styčnú plochu s vozovkou.
Pneumatika s označením BH-03 premieňa teplo vznikajúce odvaľovaním behúňa na elektrinu. Tú môže vozidlo následne využiť napríklad na pohon niektorých spotrebičov alebo ňou dobíjať batériu. Bohužiaľ, Goodyear si svoj nový patent stráži natoľko, že princíp činnosti nijako bližšie nepopisuje. Tvrdí len to, že ide o špeciálny druh materiálu premieňajúci teplo na elektrinu. A to nielen, keď sa vozidlo pohybuje, ale aj keď sú pneumatiky zohriate napríklad od slnka.
Druhým zdrojom energie je piezoelektrický materiál, ktorý využíva známy efekt, napríklad zo zapaľovačov. Pri deformovaní plášťa využije tlak na kryštály v behúni pneumatiky, čím na ich povrchu vzniká napätie. Jednoduché a geniálne, no zatiaľ asi ešte nie reálne. Tento koncept je v štádiu vývoja. Nevieme teda ani to, koľko energie by dokázala takáto pneumatika vyrobiť, aká by bola jej cena a životnosť. Otázkou je samozrejme aj bezpečnosť.
Viac prezradil Goodyear o druhej pneumatike označenej názvom Triple Tube. V štruktúre jej behúňa sú zabudované tri trubice napojené na kompresor. Ten mení tlak, a teda aj veľkosť styčnej plochy pneumatiky s vozovkou a jej valivý odpor. Triple Tube pracuje v troch režimoch. Prvým je Eco/Safety, keď sú trubice nahustené na maximum, aby znížil valivý odpor plášťa.
V režime Sport sa zníži tlak centrálnej a vnútornej trubice. To zabezpečí lepšiu priľnavosť pneumatiky pri prejazde zákrutami. Tretím módom je režim Wet, keď sa zníži tlak vo vonkajších trubiciach, čo zlepší odvod vody a tým odolnosť proti akvaplaningu. Pneumatika sa bude totiž dotýkať mokrej vozovky menšou plochou. Vyšší tlak styčnej plochy následne zabráni riziku vytvorenia vodného filmu medzi behúňom a asfaltom.