Koncepty Suzuki iK-2 a iM-4, predstavené v Ženeve, rozhodne zaujali. A nešlo len o exhibíciu. Oba modely sú totiž podľa britského Auto Expressu schválené do výroby. Štvordverový hatchback iK-2 s predným náhonom sa má dokonca predstaviť už na budúci rok, takže ženevská štúdia bola skôr prototypom, než konceptom. Nejde pritom o náhradu Swiftu. Ten ostane v ponuke Suzuki aj naďalej ako predstaviteľ triedy mini.
Novinka, ktorá bude o 17 cm dlhšia, zamieri proti klasickým modelom nižšej triedy, akými sú VW Polo, Škoda Fabia, Ford Fiesta, Opel Corsa alebo Renault Clio. A to je dobré, pretože Swift im nedokázal svojím malým kufrom účinne konkurovať. Zákazníci tak dostanú na výber novú, praktickejšiu alternatívu malého rodinného auta. Pod jeho kapotou majú debutovať nové preplňované agregáty DualJet a BoosterJet s troj- a štvorvalcovou konštrukciou.
Podobne je to s crossoverom iM-4, inšpirovaným dizajnom starších modelov Suzuki zo sedemdesiatych rokov, napríklad modelom Cervo. Počkáme si naň však o čosi dlhšie. Až do roku 2018. Táto novinka s dĺžkou len 3 693 mm vytvorí prechod medzi malým drsným off-roadom Jimny a novou Vitarou, ktorá sa pohybuje na hranici crossoverov a SUV. Použije rovnaké motory ako iK-2, no počíta aj s pohonom oboch náprav a dokonca s hybridnou sústavou. Napokon, ženevská štúdia ňou vybavená bola.
Priaznivcov Suzuki tak čaká výrazné rozšírenie ponuky.