Renault a Nissan sa pochválili, že od decembra 2010, keď prišiel na trh Nissan Leaf, predali zákazníkom už 250 000 elektromobilov. Jubilejným exemplárom, ktorý zišiel z liniek koncom júna, však nebol Leaf. Oslávencom sa stal Renault Zoe, ktorý si objednal Yves Nivelle, počítačový expert z Bordeaux. Okrem neho ponúka Renault ešte úžitkové Kangoo Z.E., mestský Twizy a tiež Fluence Z.E., ktorý sa však pre nezáujem stiahol z Európy do Kórey, kde je na trhu pod názvom Samsung SM3 Z.E.
Nissan má síce ponuku elektrických áut skromnejšiu, keďže na výber je len Leaf a dodávka e-NV200, no v porovnaní s Renaultom je omnoho úspešnejší. Leaf je vôbec najpredávanejší elektromobil planéty. Za štyri a pol roka sa z neho predalo 185 000 kusov. Leafu sa darí najmä v USA, kde sa preň rozhodlo 80 000 zákazníkov, a v Japonsku s predajom 53 000 kusov. Okupuje tiež prvé priečky predajov v Nórsku. Renault zas boduje vo Francúzsku, Veľkej Británii a v Nemecku. Tento rok dokonca predaje stúpli o 15 %.
Napriek tomu, že odbytom 250 000 kusov je francúzsko-japonská aliancia jednoznačne najúspešnejším producentom elektromobilov na svete, predaje rozhodne nenaplnili očakávania. Priznal to už vlani aj sám šéf Renaultu, Jérome Stoll. Do roku 2016 chceli mať totiž Renault s Nissanom na konte 1,5 milióna predaných elektromobilov. Ako povedal, zákazníci stále nemajú záujem kúpiť si elektromobil na denné využívanie. Odbyt je teda závislí najmä od štátnej podpory a rôznych bonusov. Tak napríklad aj na jubilejný Zoe s poradovým číslom 250 000. dostal jeho nový majiteľ dotáciu vo výške 10 000 eur.