Borgward dal o sebe vedieť už na jar v Ženeve. Očakávanú štúdiu však na brehoch Ženevského jazera oprášená nemecká značka neukázala. V jej stánku stálo len pôvodné kupé Isabella. Stane sa tak až vo Frankfurte nad Mohanom. Takže na plánoch reinkarnácie niekdajšieho veľkého výrobcu automobilov z Brém sa nič nezmenilo. Pritiahnuť pozornosť chce luxusným SUV veľkosti Metrcedesu-Benz GLE alebo BMW X5. Nie je to zlé rozhodnutie.
Je tu totiž príklad Qorosu. Projekt novej čínskej automobilky, ktorá pohltila miliardy eur, ukazuje, že ani obrovský objem finančných prostriedkov a nákup zvučných mien z automobilovej brandže nie je zárukou úspechu. Tobôž nie v Európe, ktorá je najnáročnejším automobilovým trhom sveta. Iste, Borgward môže operovať tým, že nejde o novú, ale reinkarnovanú značku, lenže položme si ruku na srdce, kto ju dnes pozná. Časy svojej slávy má dávno za sebou.
No zdá sa, že Christian Borgward si verí. Na novom produkte spolupracuje s tímom dizajnérov vedeným Einarom Hareidom, ktorý v deväťdesiatych rokoch pracoval na legendárnom Mercedese W210, preslávenom štvoricou elipsoidných svetiel. Za comebackom stojí aj Karl Heinz Knoss, ktorý sa vyjadril, že značka hodlá uspieť vďaka inšpirácii hodnotami a inovatívnym duchom značky. Obnovená bola v roku 2008 v Lucerne.
Spoločnosť založená Carlom Friedrichom Wilhelmom Borgwardom vyrábala autá už od roku 1905. V jej portfóliu neskôr pribudli okrem samotného Borgwardu aj značky Hansa, Goliath a Lloyd. K slávnym modelom parila Hansa 1 500 Sportcoupé, Borgward Isabella alebo luxusný americky ladený sedan P100. Za nejasných okolností však v roku 1961 došlo ku konkurzu a po Borgwarde sa zľahla zem. Značka doplatila najmä na krízu v USA, kde v tom čase prudko klesol dopyt po autách.