Nový systém nedostal zatiaľ meno, ale je súčasťou súboru vylepšení nazývaných Citroën Advanced Comfort. Cieľom vývojárov je zlepšiť pohodlie v kabíne, a preto má nové pruženie priniesť aj menej hluku a vibrácií. Komfort jazdy by sa mal zlepšiť hlavne na menej kvalitných vozovkách, a to vďaka lepšiemu naladeniu tlmičov vybavených hydraulickými progresívnymi dorazmi. Zástupcovia automobilky obrazne prirovnávajú jazdu s novým odpružením k „jazde na lietajúcom koberci“.
Projekt Citroën Advanced Comfort sa celkovo skladá z dvadsiatich patentov. Okrem spomínaného pruženia sa dočkajú vylepšenia aj sedadlá. Pamäťová pena v ich vnútri by mala byť upravená tak, aby bola mäkká, a teda pohodlná, ale aby zároveň poskytovala dostatočnú oporu pre vodiča. K zníženiu vibrácií a hluku od vozovky prispeje tiež vyššia tuhosť konštrukcie s lepenými spojmi, nové koberčeky aj okná.Hlavným dôvodom, prečo sa v Citroëne rozhodli pre nahradenie typického systému odpruženia, sú výrobné náklady. Pôvodné hydropneumatické odpruženie vyvinul Paul Mages a do áut sa začalo montovať v päťdesiatych rokoch. Nový systém by mal byť výrazne lacnejší a mal by zlepšiť ovládateľnosť vozidla. Spočiatku bude novinka súčasťou iba modelov značky Citroën, no nie je vylúčené, že v budúcnosti nájde uplatnenie aj u koncernových príbuzných, teda v Peugeote a v DS.
Pokiaľ ide o model C4 Cactus s namontovaným prototypom, tak podľa zástupcov automobilky sa tuhosť karosérie zvýšila o 20 percent. Zároveň spĺňa všetky očakávania, a teda je menej hlučný, menej vibruje a hlavne lepšie tlmí nerovnosti. Momentálne nie je známe, ktorý model dostane systém Advanced Comfort ako prvý. Citroën však uvádza, že vozidlá s touto novinkou sa na trhu objavia už budúci rok.