

To sa pri príležitosti Tour de France rozhodlo postaviť najluxusnejšiu Fabiu všetkých čias a použilo k tomu logo zakladateľov mladoboleslavskej značky. Sériová Fabia Combi prešla veľkou úpravou exteriéru aj interiéru. Dostala perleťový lak s fosforeskujúcou potlačou písmena Š, disky, strešné nosiče a prednú masku v lesklom čiernom vyhotovení či plakety Laurin & Klement. Interiér je čalúnený kombináciou Alcantary a látky Kvadrat Steelcut Trio 2, ktorá pokrýva nielen sedadlá ale aj palubnú dosku, výplne dverí, slnečné clony a dokonca dno kufra.

Komické je, že Francúzi použili pri prestavbe verziu Fabie s manuálnou klimatizáciou, takže základom nebola najluxusnejšia úroveň Style, ale skôr nižšia Ambition. Tak či tak vyzerá dobre. Napokon, úpravy si vyžiadali 300 hodín práce a ďalších 200 padlo na úpravu dvoch bicyklov, ktoré si Fabia Laurin & Klement vozí na streche. To aby bolo každému jasné, že prototyp vznikol pri príležitosti najslávnejšieho cyklistického maratónu a že korene Škody sa spájajú práve s výrobou bicyklov.
Aj preto „nahodili“ retro imidž. Oba sú pokryté Alkantarou, pričom mestská verzia odkazuje na Václava Laurina a športová, inak nie nepodobná slávnemu modelu Slávia z roku 1896, na Václava Klementa. Ak si ale myslíte, že čosi podobné sa chystá do série, budete sklamaní. Išlo len o lokálnu iniciatívu, ktorá s najväčšou pravdepodobnosťou nemá šancu prerásť ani len do malosériovej edície pre francúzsky trh. Možno aj preto bola Škoda v porovnaní s Kodiaqom tak skúpa na informácie.