Hybridov neustále pribúda a rovnaký vývoj očakávame aj v budúcnosti. Problémom hybridov je však nielen cena samotnej technológie, ale aj skutočnosť, že hybridy si vyžadujú aj náklady na vývoj špeciálnych alebo upravených platforiem. Jednoducho, z bežného auta hybrid neurobíte a naopak. Zmeniť to chce japonská subdodávateľská spoločnosť GKN, ktorá stojí napríklad za hybridným ústrojenstvom BMW i8, BMW 225×e alebo za plug-in hybridmi Volvo S90 T8 Twin Engine a Volva XC90.
Predstavila totiž kompaktný elektrický modul pre budúcu generáciu hybridov, ktorý by mal podstatne uľahčiť a zlacniť „hybridizáciu“ áut. Modul tvorí elektromotor s výkonom 65 kW a priam gigantickým krútiacim momentom 2 000 Nm, spolu s jednostupňovou prevodovkou. Celé zariadenie váži len 54 kg a nezaberie viac priestoru ako 300 m na výšku a 325 na šírku. Je ho teda možné integrovať priamo do nápravy a softvérovo nastaviť tak, aby vyhovovalo autám rôznej koncepcie.
Klasické vozidlá s predným pohonom by mohli mať modul na zadnej náprave a vozidlá s vzadu či v strede uloženým motorom zas na tej prednej. Elektromotor by následne spolupracoval so spaľovacou pohonnou jednotkou, čím by znížil spotrebu a zvýšil výkon. Vozidlá by tým zároveň získali elektrickú štvorkolku a možnosť vektorovania hnacej sily na jednotlivé kolesá. Práve jednoduchosť zástavby a univerzálnosť by mali stáť za masovým rozšírením a tým aj za znížením ceny hybridov blízkej budúcnosti.