Sieť drôtov integrovaná v skle, ktorá sa stará o samotné zohriatie namrznutého skla, je viditeľná. Nie veľmi, pretože priemer drôtov je neporovnateľne menší ako ten, ktorý sa stará o rozmrazenie zadného okna, ale niektorým motoristom prekáža. Jednoducho, túto sieť počas jazdy neustále vnímajú. Pravdou tiež je, že počas nočnej jazdy rozptyľujú drôty svetelné lúče oprotiidúcich áut, čo prispieva k oslepovaniu.
Možno aj preto je veľa automobiliek, ktoré tento systém odmietajú. Nenájdete ho v BMW ani Mercedesoch-Benz. Volkswagen ale teraz prichádza s úplne novým riešením. Znamená rýchle rozmrazenie bez kompromisov vo viditeľnosti. Systém je založený na ultratenkej vrstve striebra, ktorá sa nachádza medzi vrstvami skla. Pre oko človeka je neviditeľná. A čo je podstatné, je vodivá. Takže hravo zvládne to, čo sieť drôtov.
Volkswagen novému bezdrôtovému vyhrievaniu verí a má ho pripravené do sériovej výroby. Takže nehovoríme o budúcnosti. Objaví sa už čoskoro v modeloch Tiguan, Sharan a Passat a tiež v novom Golfe. Automobilka si za tento praktický prvok bude účtovať 320 eur.